ürün çekimi

4 Kare Ürün Çekimi

Ürün çekimleri arasında tüketicilerin ürünleri daha rahat inceleyebilmesi için yapılan çalışmalardan en etkili ve yararlı olan çekim şeklidir. Ürünlerin önden, yandan, arkadan ve üstten olmak üzere farklı açılardan görüntülerini, yüklenme süresi iki saniye gibi kısa bir sürede inceleme imkanı sunan ürün çekimi tüketiciler için bir çok kolaylık sağlamaktadır. Buradan da anlaşılacağı gibi tek açıdan fotoğrafları çekilen ürünlerin 4 kare fotoğrafının birleştirilmesi ile oluşulan görsel uygulamaya 4 kare ürün çekimi denilmektedir. Olumlu bir çok yönü ile tercih edilen bu tarz ürün çekimleri özellikle sanal alışverişlerde çok fazla talep edilmektedir.

4 Kare Ürün Çekiminin Sağladığı Yararlar

Bu yöntem kullanılarak yapılan ürün çekimleri HDR çekim tekniği ile yapılmakta olup yüksek çözünürlüğü ile son derece kaliteli ve profesyonel fotoğraf çekimleridir. Ayrıca ürünün her açıdan çekilen fotoğrafları ile detaylı bir şekilde tanıtma imkanı sunmaktadır. 4 kare ürün çekimi fotoğrafları akıllı telefonlarda hatta tabletlerde de görüntülenme imkanı sunduğu için her şekilde ve ortamda tanıtım yapılabilmektedir. Herhangi bir program eklenmesine gerek duymadan elektronik cihazlarda çalışabilmekte olması da diğer bir güzel özelliğidir. Bunların yanında fotoğrafları iki saniye gibi kısa bir sürede yüklemesi de tüketicilerin ürünü daha kısa sürede görüntüleyerek tanımasına olanak sağlar.

4 Kare Ürün Çekiminin Kullanıldığı Alanlar

Bu şekilde yapılan ürün çekimlerinin kullanıldığı çeşitli alanlar bulunmakla birlikte tüketicinin ürünü daha iyi tanıyabilmesi ve dolayısı ile de satışlardaki artmaya bağlı olarak çok fazla talep alınmaktadır. Özellikle de günümüzde sanal alışveriş sektörü oldukça ön planda ve çok fazla rağbet görmekte olduğundan 4 kare ürün çekimi bu sektör için vazgeçilmez bir çözüm olmaktadır. Farklı hizmetler sunmak için hazırlanan web sitelerinde, katalog ve dergilerde, sosyal medya araçlarında, afişlerde, broşürler ve el ilanlarında da kalıcı ve çok etkili bir reklam modeli sağlamak amacı ile bu yöntemle yapılan ürün çekimleri kullanılmaktadır. Ayrıca toplantı ve seminerlerde yapılacak sunumlarda, lansmanlarda, fuarlarda ve ürün tanıtımı yapılabilecek her türlü sektörde başarılı bir şekilde kullanılmaktadır.